FAQ’s

Raits Barbershop

Onze openingstijden

Onze openingstijden zijn:

Dinsdag:
10:00 – 18:00

Woensdag:
10:00 – 18:00

Donderdag:
10:00 – 18:00

Vrijdag:
10:00 – 18:00

Zaterdag:
10:00 – 18:00

Zondag:
Gesloten

Maandag:
Gesloten

Probeer als klant er a.u.b. rekening mee te houden dat wij openen om 10:00.
Als je iets later op je afspraak verschijnt dan loopt ons verdere dag schema niet meer als gepland.
Houdt dit a.u.b. goed in de gaten als je klant nummer 1 bent.

Onze locatie

Je vindt ons op de Steentilstraat 30 in de binnenstad van Groningen.
Op het linkje booking of contact in de navigatiebalk van onze website kan je onze locatie zien via Google Maps.

Betalen bij Rait’s Barbershop

Je kunt bij ons terecht met contant geld maar je kan bij ons natuurlijk ook pinnen. Uit oog voor veiligheid gaat onze voorkeur uit naar PIN betalingen zodat wij zo weinig mogelijk contant geld op de zaak hebben. Wij stellen het zeker op prijs dat als je contant betaald dat je dan ook gepast betaald. Wij sluiten in de nabije toekomst het direct online afrekenen tijdens het maken van afspraken niet uit. Maar daar krijg je als geregistreerde klant van ons automatisch een mailbericht over als wij daar klaar voor zijn.

Hoe vind ik jullie zaak met het OV

Wij zitten op een prettige, en zeker voor mensen die met het openbaar vervoer komen, gunstige locatie.

Vanaf het hoofdstation van Groningen gaan bijna alle bussen langs het Gedempte Zuiderdiep. Hier stap je uit en loopt vervolgens in het verlengde daarvan zo de Steentilstraat in. Waar je halverwege de Steentilstraat op nummer 30 aan de linkerzijde van de weg onze kapperssalon aantreft.

Ik ben te laat voor mijn afspraak! Wat nu?

Het kan altijd gebeuren dat er iets onvoorziens op je pad komt op weg naar ons. Zorg dat als dit gebeurt, je altijd telefonisch contact op neemt met Rait’s Barbershop 0618 697 331 zodat wij samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Meld ons de situatie altijd vooraf. Wij zullen geen kosten in rekening brengen voor een afgemelde afspraak. Wel zullen wij het volledige bedrag van de gekozen behandeling op jou verhalen bij jouw volgende afspraak als je niet op de gemaakte afspraak verschijnt zonder enige berichtgeving.

 

Online afsprakensysteem

Kan ik vanaf nu alleen een afspraak online reserveren

Ja. Het is niet meer telefonisch mogelijk een plaats bij Rait’s Barbershop te reserveren. Wij hebben een volledig geautomatiseerd online afsprakensysteem dat alle online geboekte afspraken agendeert. Hetgeen betekent dat wij niets meer handmatig kunnen invoeren. Hopende op je begrip hiervoor. Maar door het toepassen van dit afsprakensysteem hebben wij natuurlijk meer tijd over om enkel te focussen op waar wij goed in zijn. En dat is jouw haar verzorgen.

Is het moeilijk om met het online afsprakensysteem te werken

Ons afsprakensysteem is in het leven geroepen niet om ons het moeilijker te maken, maar makkelijker. Is dit de eerste keer dat je gebruik maakt van het afsprakensysteem dan zal je merken dat deze je zo door het proces heen voert. Het is een zeer gebruiksvriendelijk afsprakensysteem. Je kunt het gerust proberen. wel vragen wij jou een aantal persoonlijke gegevens in te vullen zodat wij een account voor je kunnen maken waardoor het de volgende keer nog makkelijker wordt om een afspraak te reserveren.

Ik heb een afspraak geboekt. wat nu?

Als je de stappen goed heb doorlopen ontvang je van Rait’s Barbershop een bevestigingsmail met de desbetreffende afspraak en summary over de bestelde dienst(en) en/of product(en). Hierna hoef je niks meer te doen dan de mail bewaren totdat de afspraak geweest is. Dit is namelijk het bewijs dat je deze afspraak hebt gereserveerd. 1 a 2 uur voorafgaande je afspraak bij ons zal je een herinneringsmail ontvangen (op het bij ons bekende e-mailadres). Zodat je de afspraak nooit kan vergeten.

Een afspraak afzeggen. kan dit ook online?

Dit kan niet online. Als je een gemaakte afspraak wilt annuleren neem je maximaal 24 uur van tevoren telefonisch contact met ons op 0618 697 331. Wij hopen natuurlijk dat onze klanten dit zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Het brengt natuurlijk wat werk met zich mee en vaak hebben wij niet de mogelijkheid deze “lege” plaats voortijdig op te vullen.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je echt niet kan, laat het ons dan altijd op tijd weten.

 

Geachte klant,

Staat uw vraag hier niet tussen. dan kan u te allen tijde contact met ons opnemen via ons contactformulier.